GÜL HANIM KONAĞI – İzmir

Google puanı
Google 4,5
150 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

GÜL HANIM KONAĞI Videoları

📹 Reels videosu ekle

GÜL HANIM KONAĞI Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 GÜL HANIM KONAĞI İletişim

Adres Yakaköy, Yaka Cd. No:132, 35040 Bornova/İzmir, Türkiye
İzmir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 GÜL HANIM KONAĞI Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,5
150 değerlendirme
Olcay Dizdar
Olcay Dizdar 2 hafta önce

Otelinizde geçirdiğimiz süre boyunca sunulan kaliteli hizmetten son derece memnun kaldık. Personelinizin misafirperver yaklaşımı, odaların konforu ve genel hijyen standartları takdire şayandı. Her detayın özenle düşünülmüş olması konaklamamızı çok daha keyifli hale getirdi. Emeği geçen tüm çalışanlarınıza teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.

Cem Surucu
Cem Surucu bir hafta önce

Şehir merkezine ve ulaşım noktalarına olan yakınlığı sayesinde her yere çok rahat ulaştım. Otelin konsept tasarımı ve temizliği ise gerçekten harikaydı. Önümüzdeki tüm opsiyonlar arasında kesinlikle en doğru seçimi yapmışım. Konaklamak isteyen herkese şiddetle tavsiye ederim.

Emre Saka
Emre Saka bir ay önce

Yer olarak sakin güzel ve kafa dinleyebileceğiniz bir konumda insana huzur veriyor odalar güzel ama otelde bişey yemek isterseniz hiç birşeyin fiyatı belli değil. En son yemekten sonra neye ne ödediğimi öğrenmek isteyip bilgi almak istediğimde benim görmediğim yerde elle yazılan bi kağıdı önüme sürüp tavukla köftenin aynı fiyatta şişe alkolün yemekten önce sorduğumuzda 70 lik 2900 tl diyip Yemekte 50 lik alıp fiyatı yemekten sonra 2850 tl yazıldığı bir otel. Resepsiyon arkasında duvarda onca alınan belgeler çerçeve yapılıp özenle sergilenirken menü fiyatlarını sergilemek bu kadar zor olmamalı diye söylendiğinde önceden sorsaydınız diye hitapla konuşan otelde mutfaktan mı resepsiyondan mı sorumlu belli olmayan birinin cevabıyla karşı karşıya kalabilirsiniz. Personellerin birbirinden haberi yok kendi kendilerine fiyat biçip önünüze sunuluyor .

Tamer
Tamer bir ay önce

Bu ay başında bir gecelik konaklama yaptık. Karşılama ve ilgi sıcaktı. İzmire yakın mesafede olması iyi bir avantaj ve aynı zamanda doğanın içinde, muhteşem dağ manzarası ile dinlendirici ve keyifli bir atmosfer sunuyor. Yemekleri ve kahvaltı özenli ve çok lezizdi. Saç kavurmayı daha önce bu kadar iyi yemedik.

Cemre Gener
Cemre Gener 8 ay önce

Arkadaşımızın 70 kişilik düğün organizasyonu için gittik. 10 oda tutulmuştu. Düğün günü 17.00a kadar odaların çoğu hazır değildi. Getirilen çarşaflar ıslaktı. Gün içinde sıcak servisimiz yok diyerek düğün sahiplerine bile kahve vermekten imtina edildi. Yakaköyde konumlanmış ve etkinlik yapan bir işletmede 5 tane şal olması da gülünçtü. Yeni temizlenmiş gelin odasının çöpünden erkek boxerı çıkmasını da eklemeden edemeyeceğim. Organizasyon için yeterli personel yoktu. Alt katta müsait oda olmasına rağmen, hastalığı olan yaşlı misafirlerimize üst kattaki odaları vermişler. Eğer butik bir otelde organizasyon yapmak isterseniz asla önerimiz değildir. İşletmecilik anlamında çok gelişmesi gerekiyor. Binbir rica yapılan kahvelerin tanesine 80- 90 lira ödediğimiz halde karton bardakta soğuk ve köpüksüzdü. Ama kafamızı dinleyelim kimse bizi rahatsız etmesin derseniz yemekleri lezzetli ve manzarası güzeldi.