City’s İstanbul – Ataşehir

Google puanı
Google 4,1
20.012 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

City’s İstanbul Videoları

📹 Reels videosu ekle

City’s İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 City’s İstanbul Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 22:00
Salı 10:00 – 22:00
Çarşamba 10:00 – 22:00
Perşembe 10:00 – 22:00
Cuma 10:00 – 22:00
Cumartesi 10:00 – 22:00
Pazar 10:00 – 22:00

📞 City’s İstanbul İletişim

Adres İçerenköy, Çayır Cd No: 1, 34752 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 City’s İstanbul Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
20.012 değerlendirme
Faruk
Faruk 2 ay önce

Konumu gerçekten çok avantajlı. Kozyatağı metro durağına yürüme mesafesinde olması büyük rahatlık. Hem Anadolu Yakası'nın kalbinde hem de ulaşımı çok zahmetsiz. Mağaza çeşitliliği ve ferah atmosferiyle bölgedeki en keyifli alışveriş noktalarından biri haline gelmiş. Özellikle iş çıkışı veya hafta sonu uğramak için çok ideal.

Onur Gürcan Ergen
Onur Gürcan Ergen 3 hafta önce

Araç çıkış yolunda kullanılan setler araçlara zarar verecek derecede sert yapılmış. Özellikle ince yanak lastiklerde mümkünse aracınızla gitmeyin.

özge şiviloğlu
özge şiviloğlu bir ay önce

7 nisan 2026 tarihinde citys İstanbul avm otoparkında açık bırakılan ve güvenlik önlemi alınmayan çukur nedeni ile lastiğim kesildi şikayet dilekçesi tutanak ve maillerime rağmen bir kere bile iletişime geçilmedi müşterisi umrunda olmayan avm asla ziyaret etmeyeceğim gibi hukuki süreçte başlamıştır

asiye küçük
asiye küçük 4 ay önce

Aktif olarak şarj istasyonunu kullanan ve yakın çevrede ikamet eden biriyim. Otopark giriş çıkışlarında görev yapan güvenlik personellerinin sadece bir şemsiye altında hiçbir kapalı alan veya ısıtma ünitesi olmaksızın sadece kıyafetleriyle en zorlu hava koşullarında korunarak çalışmalarına şahit oldum. Bu uzun süredir de böyle. Şahit oldukça yazıyorum iyileştirme yapılana kadar konunun takipçisi olacağım. İnsanlara sadece bir mont vererek dondurucu soğukta çalıştırmanız doğru değil. Prestijli imaj çizen kurumun kapısında bu şekilde çalışan personellerininin olması bende itibar kaybına yol açtı. Umarım bu yorumlarım farkındalık yaratır

Namütenahi
Namütenahi 9 ay önce

Çok beğendiğim bir AVM oldu. Sakin temiz ve dekorları çok özenli yapılmış, renkler oldukça zevkli 2 katlı ferah bir mekan. İç ve dış mekanları mevcut birden çok çıkışlı ve girişli düzenli bir yer.