Palladium Ataşehir AVM – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Palladium Ataşehir AVM Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Palladium Ataşehir AVM Videoları
📹 Reels videosu ekle
Palladium Ataşehir AVM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Palladium Ataşehir AVM Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:00 – 22:00
Pazar
10:00 – 22:00
Palladium Ataşehir AVM İletişim
Adres
Barbaros, Halk Cd. No:8 D:B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 663 15 00
Website
palladiumatasehir.com.tr
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Palladium Ataşehir AVM Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Aracıma cam filmi yaptırmaya gittim. Aracım Skoda süper B yeni nesil fitil çıkmayan cinsten . Başkası olsa yapmam der giderdi .arkadaslar arabama zarar vermeden muazzam bir şekilde elinden geleni yaparak cam filmi taktılar. Tavsiye ederim .
Bilmeden rastgele gittim. iç-dış yıkama yaptırmak istedim. 850 dedi ok dedim gittim. 1.5 saat sonra geldiğimde aracın sadece dışını yıkamışlar öyle kapılar açık bekliyordu. ne oldu dedim saat geldi? bir anda paniklediler, 3-5 kişi süpürgeleri kapıp aracın içine daldırlar. bende saf saf olanı biteni izliyorum. 5 dk sonra abi araç hazır güle güle dediler. aracı 5 dakikada temizlemiş gibi yapmaları neysede beni salak yerine koymaları acayip zoruma gitti. acil işim olmasa kavga ederdim o kadar sinirlendim. bana teslim ettikleri aracın temizlenmiş halini fotoğraf olrak ekledim. aracın içinde her yer toz kabası bile alınmamıştı. son söz: siz esnaf değilsiniz. siz saygısız insanlarsınız. Herkes buradan uzak dursun.
Dün arabayı bıraktım .. Arabanın koltukları ve camlar hatta dış yüzey hiç silinmemiş bu kadar rezil bi yıkama görmedim ekte sadece yan koltuğu paylaşıyorum ..1200 TL bi yıkama ücretinin karşılığı bu olamaz .. Gerçekten yazık
Cam filmi kaplatma için aracımı buraya verdim. İlk uygulama sonrası bazı lekeler gördük ama camın bitiş noktasında cam film markasının yazısı vardı. Değişim yapacaklarını söylediler ve 2. Uygulamada daha iyi bir sonuç ile karşılaşmadım. Yazı bu sefer camın ortasına denk gelmiş ve falçata ile arabanın camında çizikler oluşmuştu. Arabanızı seviyorsanız buraya teslim etmeyin. Bu kadar amatör bir uygulama olacağını düşünmemiştim.
Aracıma pasta cila+seramik kaplama boya koruma buharlı yıkama uygulamalarını yaptırdım.Beklediğimden kat kat daha iyiydi bundan sonra araç yıkamasında bile gideceğim tek adrestir.Gerçekten pişman olmazsınız.İlgi Alaka çok güzel.Sabah 11 de bıraktım Akşam 8 de teslim aldım.Tüm çalışanların emeğine sağlık