Venüs Pansiyon – Çanakkale
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Venüs Pansiyon Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Venüs Pansiyon Videoları
📹 Reels videosu ekle
Venüs Pansiyon Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Venüs Pansiyon İletişim
Adres
İsmetpaşa Mahallesi Şefik İnan Caddesi, İsmetpaşa, Adnan Adıvar Sk. No 5, 17000 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Telefon
0544 280 07 17
Çanakkale içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Venüs Pansiyon Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Uygun fiyatlı temiz düzenli güvenilir bı yerde bir kaç gün konaklamak istiyorum diyorsanız kesinlikle bu pansiyonutavsiye ederim. Sahile ve çarşıya çok yakın konumu. Odaları temiz ve düzenli . Sessiz güzel ortamları var. Rahatsız edici bir durumları yoktu
2025 temmuz ayında 2 aile olarak iki ayrı odada konakladık. 14 ve 20 aylık iki tane bebeğimiz vardi yanımızda.ilk başta çok tereddüt ettik çünkü fiyatı o döneme göre uygundu.Otele girdiğimiz an şok yaşadık daha lobiden bile temizlik kokusu geliyordu duvarlarsa bile bir tane leke yoktu cicek gibiydi ortalık.Odalarimiz 1+1 şeklindeydi.Yerler pırıl pırıldi,carsaflar ütü kokuyordu.Banyosunda duşa kabin yoktu ve biraz eskiydi ama çok çok temizdi.Klimalsr sorunsuzdu.Genel olarak sessiz bir oteldi ve merkeze arabayla 5dk mesafedeydi.Lobideki abinin aldığı para sonuna kadar helal olsun böyle bir isletmecelik yok.5 yıldızlı otellere yarışır dereceydi hala bütün çevremize anlatıyoruz
Biz bi gece kaldık ama çok beğendik, temiz ve düzenliydi, konum olarak da çok iyiydi, otopark sıkıntısı yoktu, hatta bi tane kıyafet unutmuşuz arayıp kargolamak için adres istediler, bence on numaraydı.
Otel meydana ve kordona yürüme mesafesinde odalar temiz çalışanlar ilgili.Biz 17 kişilik bi kafile olarak geldik çoğunluk çocuktu hiç bi sıkıntı yaşamadık giriş çıkış saatleri sıcak su ve düzen olarak gayet iyiydi.
Pansiyonun konumu çok merkeziydi.Çalışanlarının karşılamasından memnun kaldık. Odalar ve koridor asansörler gayet temiz ve sabun kokuluydu. İki aile gittik bulunduğu, yer sessiz bir sokaktaydı. Aracımızı Park ederken de sorun yaşamadık.Çanakkale merkeze yakın bir tatil planımda tekrar tercih edeceğim bir yer.