Göksu Tabiat Parkı – Bolu

Google puanı
Google 4,1
907 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Göksu Tabiat Parkı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Göksu Tabiat Parkı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Göksu Tabiat Parkı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Göksu Tabiat Parkı İletişim

Adres Ovadüzü, Çamyayla Köyü Yolu, 14030 Demirciler/Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Göksu Tabiat Parkı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
907 değerlendirme
kaan çınıçev
kaan çınıçev 2 ay önce

21 Mart 2026 tarihinde 4 kişi, 2 küçük çadır ve binek bir araçla (Ford Focus) konakladık. Öncelikle ulaşım yolu cidden çok bozuktu, altı alçak araçla gideceklerin dikkatli olması gerekiyor. Açıkçası daha önce farklı yerlerde kamp yapmış biri olarak tesis olanaklarını yetersiz buldum; mutfak alanı yok, tuvaletler ise kamp alanına hem çok uzak hem de sayıca az. Bu kısıtlı imkanlara rağmen küçük çadır başına 500 TL ve araç için ekstra 150 TL alınması bence hizmet kalitesine göre yüksek bir fiyat. Olumlu yanları ise içerideki bakkalın fiyatlarının makul olması, temel ihtiyaçların bulunması ve ateş kutusu/odun imkanının sunulması. Manzarası gerçekten keyifli ve soğuk bir dönemde gittiğimiz için olsa gerek, meşhur kurbağa seslerinden biz rahatsız olmadık. Doğası hatırına gidilebilir ancak beklentiyi tesis konforu anlamında düşük tutmakta fayda var. Son olarak yerde ateş yakmanın yasak olduğunu belirtmemde fayda var.

EMRE
EMRE bir ay önce

Doğası vs falan filan fena değil de adamların dini imanı para. Kapıda bi dayı var tuhaf tuhaf konuşuyor. Profesyonellik yok. Özel işletmeye verilmiş . Allahın ormanını gölünü özel işletmeye vermişler. Bir hafta önce kişi başı geceliğine 650 tl verdik. Araba başı 650 tl alıyorlar konaklayacaksanız. Normalde çadır başı o para ama arabayı da çadırdan sayıyorlar. Çadır 4 m2 den küçükse 650 büyükse daha pahalı. Verdiğiniz para karşılığında sadece çadır kuruyorsunuz başka bir hizmet yok. Yollar leş gibi çok kötü. İçerisinin doğal güzelliği var ağaçları gölü ormanı güzel. Ama çok çok pahalı. Otel mi orası yani geceliğine o kadar para verilirmez. Değmez yani. Bedava doğal yer çok. Kamp için para verilmez.

ece kardelen aybar
ece kardelen aybar bir ay önce

Doğası çok güzel kuş sesleri ördekler temiz havası…. Göl kenarında keyifli zaman geçirdik. Ama kapıdaki kişinin tutumu tavırları ayrıca kestiği fişin restorana ait yemek fişi olması gibi durumlar bizi rahatsız etti. Böyle bir doğal alanın özelleştirilmesi parayla girilmesi kadar saçma bir şey olamaz. Yolları çok kötü düşük araçlar için sıkıntı.

Özgür
Özgür 9 ay önce

10 Mayıs’ta iş yerinden 10 kişilik bir grup olarak kampa gittik. Ulaşım: Bolu merkezden sonra bir süre tırmanış yapılıyor. Yolun son 20 dakikalık kısmı toprak ve biraz bozuk olsa da her araçla ulaşım mümkün (pozitif). Ücret: Tabiat parkına giriş ücretli. Araç için ayrı, çadır için ayrı ücret alınıyor. Çadır büyük olursa fiyat artıyor. Ayrıca karavan alanı ve bungalovlarda konaklama imkânı da mevcut. Biz 3 araç ve 5 çadır için ödeme yaptık. Ancak, ödediğimiz ücrete karşılık fiş veya belge talep ettiğimizde verilmedi (negatif). Kamp Alanı: Tabiat parkının sonunda güzel bir alan bulup çadırlarımızı kurduk. Mayıs ayında gündüz hava ılık ve keyifliydi. Tek olumsuz yanı, kurbağaların gece boyunca çıkardığı sesler oldu. Geceleri ise inanılmaz soğuktu; yeterli donanımı olmayan arkadaşlarımız üşüyüp arabada uyumak zorunda kaldılar. Gece boyu yağmur yağmasına rağmen ertesi gün güneş açtı ve yine keyifli bir gün geçirdik. Ateş ve İhtiyaçlar: Kamp alanı girişinde küçük bir market bulunuyor. Buradan odun ve diğer temel ihtiyaçlar karşılanabiliyor. Biz ayrıca tabiat parkı dışındaki ormandan da odun topladık, fazlasıyla yetti. Doğa: Bol oksijen, yıldızlı gökyüzü ve huzurlu bir ortam sundu. Memnun kalmadığımız tek şey kurbağaların sesi ve işletmenin yaklaşımı oldu. Sonuç: Aynı bölgeye tekrar gidersem kamp alanı yerine tabiat parkının dışında konaklamayı tercih ederim

Tayfun Şahan
Tayfun Şahan 5 ay önce

İşletme sahibi Fatih bey gayet ilgili alakalı, defalarca yaz kış kampa gittim en ufak sıkıntı yaşamadım. Yerde ateş yakmak yasak, ya oradan tambur kiralayın ya da yanınızda ona benzer birşey getirin. Restorantı, marketi mevcut. Karavan ve ev de kiralayabilirsiniz. Karavan ve çadır kampına aileyle gitmeye uygun bir yer.