Göksu Tabiat Parkı – Bolu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Göksu Tabiat Parkı Fotoğraflar
9
Fotoğraf
Göksu Tabiat Parkı Videoları
📹 Reels videosu ekle
Göksu Tabiat Parkı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Göksu Tabiat Parkı Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Göksu Tabiat Parkı İletişim
Adres
Ovadüzü, Çamyayla Köyü Yolu, 14030 Demirciler/Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Telefon
0533 684 14 21
Website
bolugoksu.com
Bolu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Göksu Tabiat Parkı Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
21 Mart 2026 tarihinde 4 kişi, 2 küçük çadır ve binek bir araçla (Ford Focus) konakladık. Öncelikle ulaşım yolu cidden çok bozuktu, altı alçak araçla gideceklerin dikkatli olması gerekiyor. Açıkçası daha önce farklı yerlerde kamp yapmış biri olarak tesis olanaklarını yetersiz buldum; mutfak alanı yok, tuvaletler ise kamp alanına hem çok uzak hem de sayıca az. Bu kısıtlı imkanlara rağmen küçük çadır başına 500 TL ve araç için ekstra 150 TL alınması bence hizmet kalitesine göre yüksek bir fiyat. Olumlu yanları ise içerideki bakkalın fiyatlarının makul olması, temel ihtiyaçların bulunması ve ateş kutusu/odun imkanının sunulması. Manzarası gerçekten keyifli ve soğuk bir dönemde gittiğimiz için olsa gerek, meşhur kurbağa seslerinden biz rahatsız olmadık. Doğası hatırına gidilebilir ancak beklentiyi tesis konforu anlamında düşük tutmakta fayda var. Son olarak yerde ateş yakmanın yasak olduğunu belirtmemde fayda var.
Doğası vs falan filan fena değil de adamların dini imanı para. Kapıda bi dayı var tuhaf tuhaf konuşuyor. Profesyonellik yok. Özel işletmeye verilmiş . Allahın ormanını gölünü özel işletmeye vermişler. Bir hafta önce kişi başı geceliğine 650 tl verdik. Araba başı 650 tl alıyorlar konaklayacaksanız. Normalde çadır başı o para ama arabayı da çadırdan sayıyorlar. Çadır 4 m2 den küçükse 650 büyükse daha pahalı. Verdiğiniz para karşılığında sadece çadır kuruyorsunuz başka bir hizmet yok. Yollar leş gibi çok kötü. İçerisinin doğal güzelliği var ağaçları gölü ormanı güzel. Ama çok çok pahalı. Otel mi orası yani geceliğine o kadar para verilirmez. Değmez yani. Bedava doğal yer çok. Kamp için para verilmez.
Doğası çok güzel kuş sesleri ördekler temiz havası…. Göl kenarında keyifli zaman geçirdik. Ama kapıdaki kişinin tutumu tavırları ayrıca kestiği fişin restorana ait yemek fişi olması gibi durumlar bizi rahatsız etti. Böyle bir doğal alanın özelleştirilmesi parayla girilmesi kadar saçma bir şey olamaz. Yolları çok kötü düşük araçlar için sıkıntı.
10 Mayıs’ta iş yerinden 10 kişilik bir grup olarak kampa gittik. Ulaşım: Bolu merkezden sonra bir süre tırmanış yapılıyor. Yolun son 20 dakikalık kısmı toprak ve biraz bozuk olsa da her araçla ulaşım mümkün (pozitif). Ücret: Tabiat parkına giriş ücretli. Araç için ayrı, çadır için ayrı ücret alınıyor. Çadır büyük olursa fiyat artıyor. Ayrıca karavan alanı ve bungalovlarda konaklama imkânı da mevcut. Biz 3 araç ve 5 çadır için ödeme yaptık. Ancak, ödediğimiz ücrete karşılık fiş veya belge talep ettiğimizde verilmedi (negatif). Kamp Alanı: Tabiat parkının sonunda güzel bir alan bulup çadırlarımızı kurduk. Mayıs ayında gündüz hava ılık ve keyifliydi. Tek olumsuz yanı, kurbağaların gece boyunca çıkardığı sesler oldu. Geceleri ise inanılmaz soğuktu; yeterli donanımı olmayan arkadaşlarımız üşüyüp arabada uyumak zorunda kaldılar. Gece boyu yağmur yağmasına rağmen ertesi gün güneş açtı ve yine keyifli bir gün geçirdik. Ateş ve İhtiyaçlar: Kamp alanı girişinde küçük bir market bulunuyor. Buradan odun ve diğer temel ihtiyaçlar karşılanabiliyor. Biz ayrıca tabiat parkı dışındaki ormandan da odun topladık, fazlasıyla yetti. Doğa: Bol oksijen, yıldızlı gökyüzü ve huzurlu bir ortam sundu. Memnun kalmadığımız tek şey kurbağaların sesi ve işletmenin yaklaşımı oldu. Sonuç: Aynı bölgeye tekrar gidersem kamp alanı yerine tabiat parkının dışında konaklamayı tercih ederim
İşletme sahibi Fatih bey gayet ilgili alakalı, defalarca yaz kış kampa gittim en ufak sıkıntı yaşamadım. Yerde ateş yakmak yasak, ya oradan tambur kiralayın ya da yanınızda ona benzer birşey getirin. Restorantı, marketi mevcut. Karavan ve ev de kiralayabilirsiniz. Karavan ve çadır kampına aileyle gitmeye uygun bir yer.