Latife Hanım Köşkü Anı Evi – İzmir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Latife Hanım Köşkü Anı Evi Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Latife Hanım Köşkü Anı Evi Videoları
📹 Reels videosu ekle
Latife Hanım Köşkü Anı Evi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Latife Hanım Köşkü Anı Evi Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 12:30
Salı
09:00 – 12:30
Çarşamba
09:00 – 12:30
Perşembe
09:00 – 12:30
Cuma
09:00 – 12:30
Cumartesi
09:00 – 12:30
Pazar
Kapalı
Latife Hanım Köşkü Anı Evi İletişim
Adres
Latife Hanım, Doç. Dr. Bahriye Üçok Blv. No:29, 35600 Karşıyaka/İzmir, Türkiye
Website
karsiyaka.bel.tr
İzmir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Latife Hanım Köşkü Anı Evi Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Gezmek tarihi görmek için çocuklarımızı götürdük mersinden gelerek sözde tarihi bir yer dire ama bine harap içinde camları kırık boyalı ama bu tarihi kullanarak ismiyle ticaret yapıp para kazanmayı bilen karşıyaka belediyesi bu saygısızlıktır Atatürk çulüğü savunup değerlerine sözde sahip çıkanlar karakter yoksunlari ile dolu
İzmire her geldiğimde uğradım yer.Uzun zamandır devam eden restorasyon neden hala bitmedi anlayamadım.İçini bir türlü göremedim.Halka açık güzel bir çay bahçesi de bulunuyor.Mutlaka oturup,soluklanın ve bu güzel yerin tadını çıkarın derim.
Şu anda mekanda hanımla oturmuş çay içiyoruz. Sandviç gibi yiyecek türü şeylerde satılıyor. Hem dışarıdaki geniş bahçesinde ve hemde içeride oturacak yerler var. Genelde kalabalık. Gördüğüm kadarı ile ucuz olduğundan genelde emekli kesim tarafından daha çok tercih ediliyor. Çok büyük beklentileriniz yoksa tercih edilebilir...
Maalesef hiçbir uyarı yapılmadığı için bu puanı veriyorum. Şehir dışından gelip taa buraya kadar burayı görmek için geldik. Arabaya zor yer bulduk. Bi geldik. Tadilat bile yok kapanmış kaderine terk edilmiş. Yorumlardaki yerler genelde önündeki çay bahçesi için. O da dümdüz çay bahçesi. İnsanları buraya kadar getirten sorumlular çok büyük ayıp etmişler. Sakın rotanızı bozmayın buraya gelmek için.
İçerideki işletmede fiyatlar makul fakat tuvaletlerin durumu rezalet kokudan girilemiyor bile. Böylesine bir köşk ve bahçesi güzelligiyle Karşıyaka’ya çok şey katarken işletmenin ve belediyenin kıymet vermemesi çok üzücü.