GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN DUYURU
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine 2547 Sayılı Kanunun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca öğretim üyesi alınacaktır. Başvuracak adayların Üniversitemizin web sayfasında yayınlanan “Gümüşhane Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesi”nde belirtilen kriterleri taşımaları gerekmektedir. Ayrıca adayların fakültelerin veya 4 yıllık yüksekokulların ilgili bölümlerinden mezun olmaları (Yurt dışından alınan diplomaların denkliğinin Yükseköğretim Kurulu’nca onaylanmış olması şarttır.), 657 Sayılı Kanunun 48. maddesindeki genel ve özel şartları sağlamış olmaları gerekmektedir.Profesör kadroları devamlı statüde olup, başvuracak adaylar(https://personel.gumushane.edu.tr/tr/sayfa/i%c3%a7-kontrol/dok%c3%bcmanlar/formlar/) adresinden temin edecekleri “Akademik Kadro Başvuru Formu Öğretim Üyesi” dilekçelerinde, başvurdukları anabilim dalını belirterek, ekinde 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdan örneği, lisans, yüksek lisans, doktora mezuniyet belgeleri ve doçentlik sınavını başardığına ilişkin belgenin onaylı örnekleri, dil belgesi, özgeçmiş, yayın listesi ve yayınlardan oluşan, 1 adet fiziki arşiv dosyasının yanında Jürilerin değerlendirmesi için başvuru dosyasına ait bilgi ve belgeleri PDF formatında CD, DVD veya harici bellek ortamında 6 adet olarak (Aday sayısal ortamda sunduğu belgelerin doğruluğu ile sorumludur) Personel Daire Başkanlığına vereceklerdir. (Herhangi bir kurumda çalışanlar bu hizmetlerini gösterir belgelerini eklemeleri gerekmektedir)Doçent kadroları devamlı statüde olup, başvuracak adaylar (https://personel.gumushane.edu.tr/tr/sayfa/i%c3%a7-kontrol/dok%c3%bcmanlar/formlar/) adresinden temin edecekleri “Akademik Kadro Başvuru Formu Öğretim Üyesi” dilekçelerinde, başvurdukları anabilim dalını belirterek, ekinde 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdan örneği, lisans, yüksek lisans, doktora mezuniyet belgeleri ve doçentlik sınavını başardığına ilişkin belgenin onaylı örnekleri, dil belgesi, özgeçmiş, yayın listesi ve yayınlardan oluşan, 1 adet fiziki arşiv dosyasının yanında Jürilerin değerlendirmesi için başvuru dosyasına ait bilgi ve belgeleri PDF formatında CD, DVD veya harici bellek ortamında 4 adet olarak (Aday sayısal ortamda sunduğu belgelerin doğruluğu ile sorumludur) Personel Daire Başkanlığına vereceklerdir. (Herhangi bir kurumda çalışanlar bu hizmetlerini gösterir belgelerini eklemeleri gerekmektedir.)Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuracak adaylar (https://personel.gumushane.edu.tr/tr/sayfa/i%c3%a7-kontrol/dok%c3%bcmanlar/formlar/) adresinden temin edecekleri “Akademik Kadro Başvuru Formu Öğretim Üyesi” dilekçelerinde, başvurdukları anabilim dalını belirterek, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdan örneği, diploma (lisans, yüksek lisans, doktora veya uzmanlık belgelerinin onaylı örnekleri), dil belgesi (Yükseköğrenim Kurulu tarafından belirlenen merkezi dil sınavından en az 55 puan veya uluslararası geçerliliği Yükseköğrenim Kurulu tarafından kabul edilen dil sınavından denk bir puan almış olmak.) ile birlikte özgeçmiş, yayın listesi ve yayınlarından oluşan, 1 adet fiziki arşiv dosyasının yanında Jürilerin değerlendirmesi için başvuru dosyasına ait bilgi ve belgeleri PDF formatında CD, DVD veya harici bellek ortamında 4 adet olarak (Aday sayısal ortamda sunduğu belgelerin doğruluğu ile sorumludur) ilgili birime vereceklerdir. (Herhangi bir kurumda çalışanlar bu hizmetlerini gösterir belgelerini eklemeleri gerekmektedir.)Başvurular gazetede ilan edildiği tarihten itibaren 17 gün süre içerisinde Doktor Öğretim Üyesi kadroları için ilgili birime, Profesör ve Doçent kadroları için Personel Dairesi Başkanlığı’na yapılacaktır. Posta ile yapılan başvurularda postada meydana gelen gecikmeler dikkate alınmayacaktır.Başvuruda bulunan adayların, başvurdukları kadro ile ilgili 2547 Sayılı Kanunun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri ile “Gümüşhane Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesi”nde aranan koşulları sağlamadığı sonradan tespit edilmesi halinde bu adayların ataması yapılmayacak ve başvuruları iptal edilecektir.İlgililere duyurulur.Not: Kadrolara başvuracak adaylar Gümüşhane Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesindeki Atama Bilgi Formunu doldurmaları gerekmektedir. Adaylar başvuruda istenilen belgeleri Gümüşhane Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesinin 7. Maddesindeki istenilen belgeleri eksiksiz ve maddede belirtilen şekli ile eklemek zorundadırlar. ((https://personel.gumushane.edu.tr/tr/sayfa/i%c3%a7-kontrol/dok%c3%bcmanlar/formlar/) adresinden temin edilecektir.)ÖĞRETİM ÜYESİ İLAN ŞARTLARI
SIRA NO | FAKÜLTE-MYO | BÖLÜM | ABD-PROGRAM | UNVAN | DERECE | ADET | ŞARTLARI |
1 | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü | Yönetim Bilişim Sistemleri Anabilim Dalı | Profesör | 1 | 1 | Yönetim Bilişim Sistemleri alanında doçent unvanı almış olup, makine öğrenme konusunda çalışmalarıbulunmak. |
2 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | Fizik Mühendisliği Bölümü | Genel Fizik Anabilim Dalı | Profesör | 1 | 1 | Fizik eğitimi alanında doçent unvanıalmış olup, enerji konusunda çalışmaları bulunmak. |
3 | Sağlık Bilimleri Fakültesi | Hemşirelik Bölümü | İç Hastalıkları Hemşireliği Anabilim Dalı | Profesör | 1 | 1 | Dahili Hastalıklar Hemşireliği alanında doçent unvanı almış olup, onkolojikonusunda çalışmaları bulunmak. |
4 | Edebiyat Fakültesi | Felsefe Bölümü | Sistematik Felsefe ve Mantık Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Felsefe alanında doçent unvanı almışolup, çağdaş siyaset konusunda çalışmaları bulunmak. |
5 | Edebiyat Fakültesi | İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü | İngiliz Kültürü ve Edebiyatı Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Dünya Dilleri ve Edebiyatları alanında doçent unvanı almış olup, İngiliz ve İrlanda şiiri üzerine çalışmalarıbulunmak. |
6 | Edebiyat Fakültesi | Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü | Yeni Türk Edebiyatı Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Yeni Türk Edebiyatı alanında doçent unvanı almış olup, Cumhuriyet DönemiRomanı üzerine çalışmaları bulunmak. |
7 | Edebiyat Fakültesi | Tarih Bölümü | Genel Türk Tarihi Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Genel Türk Tarihi alanında doçent unvanı almış olup, İran Türk Toplulukları üzerine çalışmalarıbulunmak. |
8 | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | İktisat Bölümü | İktisat Politikası Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Makro İktisat bilim alanında doçent unvanı almış olup, inovasyon konusundaçalışmaları bulunmak. |
9 | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü | Hukuk Bilimleri Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Hukuk Bilimleri alanında doçent unvanıalmış olup, hukuk sosyolojisi konusunda çalışmaları bulunmak. |
10 | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü | Yönetim Bilişim Sistemleri Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Nicel Karar Yöntemleri alanında doçent unvanı almış olup, yapay sinir ağlarıkonusunda çalışmaları bulunmak. |
11 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | Maden Mühendisliği Bölümü | Cevher Hazırlama Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | Maden Mühendisliği alanında doçentunvanı almış olup, mekanik aktivasyon konusunda çalışmaları bulunmak |
12 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | Makine Mühendisliği Bölümü | Mekanik Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | Makine Mühendisliği alanında doçent unvanı almış olup, mekanik konusundaçalışmaları bulunmak. |
13 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | İnşaat Mühendisliği Bölümü | Hidrolik Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | İnşaat Mühendisliği alanında doçent unvanı almış olup, atık su arıtmakonusunda çalışmaları bulunmak. |
14 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | Elektrik – Elektronik Mühendisliği Bölümü | Telekomünikasyon Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | Elektrik Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği alanında doçent unvanı almış olup, biyomedikal konusundaçalışmaları bulunmak. |
15 | İletişim Fakültesi | Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü | Fotoğraf, Grafik ve Video Anabilim Dalı | Doçent | 1 | 1 | Reklamcılık alanında doçent unvanı almış olup, dijital reklamcılık konusundaçalışmaları bulunmak. |
16 | İletişim Fakültesi | Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü | İletişim Bilimleri Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | İletişim Çalışmaları alanında doçent unvanı almış olup, dijital okuryazarlık yeni medya konusunda çalışmalarıbulunmak. |
17 | Sağlık Bilimleri Fakültesi | Hemşirelik Bölümü | Psikiyatri Hemşireliği Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | Psikiyatri Hemşireliği alanında doçent unvanı almış olup, şizofreni konusundaçalışmaları bulunmak. |
18 | Sağlık Bilimleri Fakültesi | Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümü | Acil Yardım ve Afet Yönetimi Anabilim Dalı | Doçent | 2 | 1 | Makro iktisat alanında doçent unvanıalmış olup, afet ekonomisi konusunda çalışmaları bulunmak. |
19 | Gümüşhane Meslek Yüksekokulu | Ormancılık Bölümü | Ormancılık ve Orman Ürünleri Programı | Doçent | 2 | 1 | Orman Endüstri Mühendisliği alanında doçent unvanı almış olup, orman ürünleri kimyası konusunda çalışmalarıbulunmak. |
20 | Şiran Mustafa Beyaz Meslek Yüksekokulu | Gıda İşleme Bölümü | Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Programı | Doçent | 2 | 1 | Gıda Bilimleri Mühendisliği alanındadoçent unvanı almış olup, organik süt konusunda çalışmaları bulunmak. |
21 | Kelkit Aydın Doğan Meslek Yüksekokulu | Bilgisayar Teknolojileri Bölümü | Bilgisayar Programcılığı Programı | Doçent | 2 | 1 | Matematik Bilim alanında doçent unvanı almış olup, Lorentz-MinkowskiUzaylarında eğriler ve yüzeyler üzerine çalışmaları bulunmak. |
22 | Kelkit Aydın Doğan Meslek Yüksekokulu | Veterinerlik Bölümü | Laborant ve Veteriner Sağlık Programı | Doçent | 2 | 1 | Zootekni alanında doçent unvanı almış olup, stres altındaki kanatlılarda yem katkı maddelerinin etkileri üzerineçalışmaları bulunmak. |
23 | Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu | Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü | Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı | Doçent | 2 | 1 | Turizm alanında doçent unvanı almış olup, gastronomi deneyimi konusundaçalışmaları bulunmak. |
24 | Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu | Yönetim ve Organizasyon Bölümü | Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı | Doçent | 2 | 1 | Finans alanında doçent unvanı almışolup, davranışsal finans konusunda çalışmaları bulunmak. |
25 | Kelkit Sema Doğan SağlıkHizmetleri Meslek Yüksekokulu | Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü | İlk ve Acil Yardım Programı | Doçent | 2 | 1 | Biyoloji alanında doçent unvanı almışolup, sürüngenler üzerine çalışmaları bulunmak. |
26 | Edebiyat Fakültesi | Psikoloji Bölümü | Gelişim Psikoloji Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimlerini psikoloji alanında tamamlamış olup, farklı gelişim dönemleri ve gelişimsel bozukluklarkonusunda çalışmaları bulunmak. |
27 | Edebiyat Fakültesi | Sosyoloji Bölümü | Uygulamalı Sosyoloji Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | Sosyoloji alanında doktora yapmış olup, çok kültürlülük ve etnik sosyolojikonularında çalışmaları bulunmak. |
28 | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | İşletme Bölümü | Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | İşletme alanında doktora yapmış olup, kurumsal sosyal sorumluluk ve rekabet üstünlüğü konularında çalışmalarıbulunmak. |
29 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | İnşaat Mühendisliği Bölümü | Hidrolik Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | İnşaat Mühendisliği alanında doktorayapmış olup, iklim değişikliği ve enerji konularında çalışmaları bulunmak. |
30 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | Harita Mühendisliği Bölümü | Kamu Ölçmeleri Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | Harita Mühendisliği alanında doktora yapmış olup, kamulaştırma ve analitik hiyerarşi yöntemleri üzerine çalışmalarıbulunmak. |
31 | Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi | Yazılım Mühendisliği Bölümü | Yazılım Mühendisliği Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Yapay Zekâ Mühendisliği veya Yapay Zekâ ve Veri Mühendisliği Bölümlerinden birinde doktora yapmış olup, ilgili alanlardan birinde çalışmalarıbulunmak. |
32 | İletişim Fakültesi | Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü | Halkla İlişkiler Anabilim Dalı | Dr. Öğr. Üyesi | 1 | 1 | Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanındadoktora yapmış olup, yapay zeka konusunda çalışmaları bulunmak. |
Post Views: 32